تیک آبی اینستاگرام

اینستاگرام یکی از صفحات مجازی با میلیون ها طرفدار می باشد که این روزها در میان کاربردی ترین اپ هایی است که اکثر دارندگان گوشی های هوشمند، آنرا نصب و استفاده می کنند. با این حال اینستاگرام شبکه مجازی ای برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوهایی می باشد که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از اشتراک تصاویر و ویدیوهایی مختلف، از یکدیگر مطلع شوند.

تیک آبی اینستا

به همین دلیل ابزارهای زیادی به تنهایی بر روی این برنامه برای اشتراک گذاری هر چه بهتر تصاویر تعبیه شده است که کاربران این صفحه مجازی می توانند از آن استفاده کنند. اما نکته ای که شاید تاکنون نظر شما را ممکن است جلب کرده باشد، شاید در صفحه افراد سلبریتی باشد که بعد از باز کردن صفحه آنها با یک تیک آبی روبرو می شوید که می تواند برای شما سوال شود که چگونه چنین چیزی را می توانید برای صفحه مجازی خود اعمال کنید؟! یا اصلا حتی چنین چیزی ممکن است در صفحه شما اعمال شود؟! آیا شرایط خاصی دارد؟! چگونه تیک آبی اینستاگرام بگیریم؟

با این وجود اگر این سوالات در ذهن شما است، نگران نباشید. ما در ادامه این مطلب از سایت فالوورشه شما را با نکات زیادی از این تیک آبی که اصطلاحا ” تیک آبی اینستاگرام ” و همچنین نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام، آشنا خواهیم کرد. همراه ما باشید.

شرایط تیک آبی اینستاگرام

جالب است بدانید که شرایط گرفتن تیک آبی در اینستاگرام کمی پیچیده و سخت می باشد که در اصل اگر بخواهیم واقع بینانه به این موضوع بپردازیم، می توان گفت که در اصل فاکتورهای مشخصی در این زمینه وجود ندارد و اما یک سری از نکات و شرایطی وجود دارند که در ادامه این بخش از فالوورشه به آن خواهیم پرداخت که با استفاده از موراد زیر می توانید اقدام به دریافت تیک آبی کنید.

  • حساب معتبر اینستاگرامی داشته باشید

به گفته اینستاگرام، شما در صورتی می توانید تیک ابی دریافت کنید که یک صفحه شخصی یا یک صفحه بیزینس معتبر داشته باشید که طبیعتا این کار آسان می باشد. با این حال تصور کنید که سلبریتی  X یکبار تیک آبی را دریافت کرده است و طبیعتا شما قادر نخواهید بود که درخواست تیک ابی با حسابی که معتبر نیست دهید. اما اگر شما در حال ساخت فیلم سینمایی هستید که افراد سلبریتی که دارای تیک آبی هستند، شما را دنبال می کنند و در اصل شما واقعی باشید، در این زمینه پیش بینی می شود که اینستاگرام درخواست شما را قبول کند.

تیک آبی

  • حسابتان باید کامل باشد!

یکی دیگر از نکاتی که باید به آن اشاره کرد این است که حساب شما باید کامل باشد! یعنی چی؟ یعنی اینکه در قسمت بیو، شما شرح کارهایی را که انجام داده اید را نوشته باشید و همچنین حساب کاربری شما، پابلیک (عمومی) باشد. با این وجود اگر بصورت کلی بخواهیم بگوئیم، می توان گفت که حساب شما باید اعتبار بسیار زیادی داشته باشد که در طول روز توسط کاربران زیادی جستجو می شود و در اصل برای خودتان یک برند کامل و جامع هستید و چندین یوزر اقدام به دنبال کردن شما می کنند. مطمئنا چنین اقدامی کمی سخت است و حتما باید یک فرد شناخته شده باشید.


نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام

درخواست تیک آبی اینستاگرام کار آسانی می باشد که در ابتدا ما قصد داریم شما را با نحوه درخواست تیک آبی اینستاگرام آشنا سازیم که می توانید بدین شیوه درخواست دهید؛

1- ابتدا از منو کاربری وارد برنامه ” Instagram” شوید. بعد از وارد شدن، بر روی گزینه ” Profile” از گزینه های پائینی اینستاگرام کلیک کنید و در نهایت با فشردن گزینه 3 خط عمودی وارد Settingsشوید.

تیک آبی

2- در این مرحله از گزینه های موجود بر روی ” Account” کلیک کنید.

تیک آبی اینستا

3- در صفحه باز شده بر روی ” Request Verification ” کلیک کنید.

اینستاگرام

4- اینک شما می توانید در این صفحه، اقدام به درخواست تیک آبی اینستاگرام کنید که باید جایگاه های خالی را پر کنید. این جایگاه ها عبارتند از موارد زیر؛

  • نام کامل شما
  • نامی که با آن شناخته شده اید
  • زمینه ای که در آن فعالیت دارید
  • انتخاب و آپلود تصاویر کارت ملی یا پاسپورت که اگر شما ساکن ایران هستید، باید پاسپورت خود را ارسال کنید.

ترفند اینستاگرام

در نهایت که تمام موارد و مدارک بالا را در صفحه بالا وارد کردید، باید بر روی گزینه ” Send ” کلیک کنید تا درخواست شما در اینستاگرام ثبت شود.

توجه : نکته ای که لازم است در این قسمت بگوئیم، این است که با ارسال مدارک حتما شما قادر به دریافت تیک آبی خواهید بود چرا که قانون و ضوابط خاصی در این راستا وجود دارد که باید مشمول آنها باشید!

امتیازدهی {count}