آموزش رفع ریپورت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از برنامه های شبکه اجتماعی در سطح جهان است که دارای میلیون ها کاربر می باشد و هر یک از ما که در حال مطالعه این گزارش هستیم، روزانه چند ساعتی را صرف برنامه اینستاگرام می کنیم. خوشبختانه اینستاگرام از آن دسته برنامه ها است که هر چند مدت یکبار برای آن آپدیتی جدید منتشر می شود که در طی این آپدیت مشکلات نسخه های قبلی برطرف می شود و قابلیت های جدیدی به این برنامه اضافه می شود.

ریپورت اینستاگرام

اینستاگرام

اما در این میان یکی از مشکلاتی که ممکن است برای هر یک از ما در طی شرایط خاصی رخ دهد، ریپورت شدن می باشد که شاید با این اصطلاح چندین بار روبرو شده باشید. ریپورت شدن در اینستاگرام همان گونه که گفته شد، در طی یک سری شرایط ممکن است رخ دهد و طبیعتا وقتی چنین چیزی رخ دهد، ما وارد محدودیت هایی خواهیم شد که برایمان خوشایند نخواهند بود. به همین دلیل در این گزارش از فالوورشه شما را با نحوه رفع ریپورت اینستاگرام آشنا خواهیم ساخت. همراه ما باشید.

دلایل ریپورت اینستاگرام؟!

قبل از معرفی راه های رفع مشکل ریپورت اینستاگرام، اجازه دهید کمی این مشکل را از زاویه های مختلف بررسی کنیم تا به ریشه این مشکل دست پیدا کنیم و مجددا برایمان رخ ندهد. با این وجود دلایل ریپورت شدن در اینستاگرام به عبارت موارد ذیل هستند؛

  • عدم رعایت کپی رایت کاربران مختلف
  • بلاک شدن توسط کاربران مختلف
  • انتشار پست های اسپم و تبلیغاتی غیر مجاز
  • ارسال تعداد زیادی دایرکت به کاربران
  • آنفالو کردن میزان زیادی از کاربران در یک روز
  • عبور از محدودیت انتشار پست در طول روز
  • عدم رعایت قوانین اینستاگرام
  • مطابقت نام شما با حساب کاربری که تیک آبی دارد
  • فالو کردن تعداد زیادی از کاربران در یک روز
  • انتشار پست هایی با بار روانی منفی و ضد حقوق بشر

موارد بالا از عوامل رایج ریپورت شدن در اینستاگرام می باشند که کاربران زیادی با آن روبرو شده اند و اگر شما در این شبکه اجتماعی ریپورت شدید، طبیعتا یکی از این موارد خواهد بود که در کل عوامل عادی نیستند و گویای مشکلی هستند که باید آنها را پیگیری کنید تا با استفاده از آن، اقدام به رفع مشکل پیش آمده کنید.

دلایل ریپورت اینستاگرام

از کجا بفهمیم که در اینستاگرام ریپورت شده ایم؟!

برای متوجه شدن اینکه شما بلاک شده اید یا بلاک نشده اید، تنها یک راه ندارید چرا که راه های زیادی دارد و از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد که از موارد رایج هستند؛

  • عدم امکان کامنت گذاشتن
  • عدم امکان فالو کردن
  • عدم امکان لایک کردن
  • عدم امکان ارسال دایرکت به آیدی های مختلف

شناسایی بلاک کنندگان در اینستاگرام

از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای هر یک از ما رخ دهد، این است که کاربران اینستاگرامی که ما را بلاک کرده اند را شناسایی کنیم. اما آیا چنین چیزی ممکن است؟! برای پاسخ به این سوال ما دو راه حل داریم که می تواند به شما کمک مهمی کند که عبارتند از موارد ذیل؛

اولین راه برای شناسایی کاربرانی که ما را بلاک کرده اند، جستجو کردن نام کاربری آنها در اینستاگرام می باشد. گاها ممکن است نام کاربری آنها را بخاطر داشته باشید و بصورت کامل وارد کنید و هیچ حسابی با آن نام وجود نداشته باشد و در صورت وجود، هیچ تصویری از پروفایل آنرا مشاهده نخواهید کرد و قادر به فالو کردن آن کاربر نخواهید بود. از این رو شما توسط این فرد بلاک شده اید!

دومین راه برای شناسایی بلاک کنندگان اینستاگرام، استفاده از برنامه های آنفالویاب مانند + unfollowers و… می باشد که به شما این قابلیت را خواهند داد تا بتوانید به سادگی حساب هایی که شما را بلاک کرده اند را شناسایی کنید. اما توجه داشته باشید که برای شناسایی این دسته از افراد باید برنامه معرفی شده را در گوشی خود دانلود و نصب کنید و هر روز آنرا چک کنید تا به شما نشان دهد که کدام کاربران شما را بلاک کرده اند.

شناسایی بلاک

راه های رفع مشکل ریپورت اینستاگرام

اما اینک در ادامه این گزارش شما را با راه حل های رایج برای رفع مشکل ریپورت اینستاگرام آشنا خواهیم ساخت که امتحان هر یک از آنها به حساب شما آسیبی وارد نخواهد کرد. این راه حل ها عبارتند از؛

1. تغییر شماره تلفن و آدرس ایمیل حساب کاربری

اولین راهی که به شما توصیه می شود تا با استفاده از آن اقدام به رفع ریپورت اینستاگرام کنید، تغییر شماره تلفن و آدرس ایمیل ثبت شده برای حساب کاربری اینستاگرام شما می باشد که یکی از راه های رایج برای برطرف کردن مشکل ریپورت اینستاگرام می باشد. از این رو برای تغییر این اطلاعات باید وارد برنامه اینستاگرام شوید و سپس از قسمت Profile گزینه Edit profile را انتخاب کنید و سپس شماره و ایمیل را تغییر دهید.

تنظیمات پروفایل اینستاگرام

2. درخواست رفع بلاک از اینستاگرام

دومین روش برای رفع مشکل ریپورتی اینستاگرام، استفاده از قابلیت داخلی اینستاگرام است که شما می توانید از اینستاگرام درخواست رفع ریپورت حساب کاربری خود را داشته باشید. برای این کار وارد برنامه اینستاگرام شوید و از صفحه profile وارد تنظیمات اینستاگرام شوید. در این صفحه گزینه ای به نام report aproblem را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید.

رفع ریپورت اینستاگرام

در این بخش پنجره ای برای شما باز خواهد شد که شما به اپراتور اینستاگرام متصل خواهید شد و می توانید درخواست رفع ریپورت کنید. برای این کار توجه داشته باشید که متن پیام شما باید کوتاه باشد تا تیم فنی اینستاگرام مشکل شما را برطرف کنند. برای مثال متنی که ما به شما پیشنهاد می کنیم، به شکل زیر است که تنها یک نمونه متن می باشد که می توانید از آن استفاده نمائید؛

Hello instagram Team; unfortunately I noticed a report messege and problem while I didn’t do anything. please recheck the problem and fix it. thanks.

3. کمک گرفتن از فالوورهای پیج

یکی از راه های معمول برای رفع ریپورت اینستاگرام، درخواست کمک از کاربرانی اینستاگرامی است که شما را فالو کرده اند که شاید به میزان زیادی با این شرایط روبرو شده باشید. اما به چه دلیل کاربران این کار را انجام می دهند؟! زمانیکه یک کاربر اقدام به چنین تصمیم گیری می کند و فالوورها آنرا همراهی می کنند، به اینستاگرام اثبات می کند که اسپم نیست. به همین دلیل ما تصویری را برای شما فراهم کرده ایم که به کمک آن می توانید از دوستان خود درخواست کامنت انگلیسی در زیر پست هایتان کنید.

رفع ریپورت اینستا

4. جلوگیری از ریپورت شدن

تفاوت زاویه دید شما نسبت به قبل یا بعد از مطالعه این گزارش زیاد است چرا که شما با تمام عوامل و شرایطی که می توانند منجر به ریپورت شدن شما در اینستاگرام شوند، آشنا شده اید و هم اکنون می دانید که با انجام دادن چه اقداماتی منجر به ریپورت شدن حساب کاربری خود خواهید شد. با این وجود توصیه ای که داریم این است که این عوامل را به خوبی مطالعه کنید.

5. صبر کنید

اگر با استفاده از روش های بالا موفق به رفع ریپورت حساب اینستاگرام خود نشده اید، توصیه می شود که در بازه چند روزه صبر کنید تا این مشکل بصورت خودکار برطرف شود. از این رو این روش نیز یکی از روش های کاربردی در این زمینه می باشد که شما بدون هر گونه کار خاصی می توانید اقدام به رفع این مشکل کنید. همچنین بازه چند روزه، بصورت دقیق مشخص شده نیست.

امتیازدهی {count}