مشکل آپلود نشدن عکس و فیلم در اینستاگرام

اینستاگرام در میان ده ها برنامه فضای مجازی که در جهان وجود دارند، از محبوب ترین ها با میلیون ها کاربر از سطح جهان می باشد که شما بصورت رایگان می توانید از این اپ کارآمد و سرگرم کننده ساعت ها سرگرم شوید و هزاران پست مختلف را ببینید و با دوستان خود اشتراک بگذارید. اما گاها ممکن است این برنامه در گوشی شما دچار برخی مشکلات شود که با نجام اقدامات مختلف نتوانید آنرا برطرف کنید.

اینستاگرام

یکی از این مسائل و مشکلاتی که ممکن است رخ دهد، آپلود نشدن عکس و فیلم در اینستاگرام می باشد که شاید ساعت ها وقت گران بهای هر یک از ما را بگیرد و ما برای برطرف کردن آن شاید ده ها بار یک فیلم یا عکس را با دیدن خطای discard post اینستاگرام کنسل می کنیم و مجددا اقدام به پست کردن آن می کنیم که کار بی فایده ای می باشد و تنها وقتمان را می گیرد.

دانلود از اینستاگرام

اگر چنین مشکلی نیز برای شما رخ داده است، در ادامه این گزارش از بخش اموزش فالوورشه ما قصد داریم شما را با برخی از دلایل آپلود نشدن عکس در اینستاگرام را به همراه راه حل آشنا سازیم که توصیه می شود به خوبی هر یک از موارد ذیل را مطالعه کنید و سپس با تصمیم نهایی اقدام به انجام آنها برای برطرف کردن این مشکل کنید. همراه ما باشید.

1- اینترنت خود را بررسی کنید

اولین راهی که باید شما اقدام به بررسی کردن آن کنید، سرعت اینترنت می باشد که گاها بنابر دلایل مختلف اعم از آنتن دهی، قطع و وصلی های مختلف و یا حتی از طرف اپراتور چنین مشکلی برای شما رخ دهد که اختلالی در گوشی شما ایجاد کند. خب اگر امکان دارد چند دقیقه ای صبر کنید تا مشکل برطرف شود و در غیر اینصورت به دنبال اینترنت قوی و پر سرعت تر باشید و با استفاده از آن اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام کنید.

با این حال اگر شما قصد دارید سرعت اینترنت را در دستگاه های مختلفی همچون گوشی، لپ تاپ، کامپیوتر، تبلت و هر دیوایس دیگری بررسی کنید، توصیه ای که برای شما داریم استفاده از برنامه Speed Test می باشد که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر با نحوه استفاده از آن آشنا شوید؛

2- ریستارت کردن گوشی

اینستاگرام

راه دوم که به شما توصیه می شود، ریستارت کردن گوشی می باشد که دلیل اصلی این کار، متوقف کردن تمام برنامه پس زمینه است که میزان زیادی از اینترنت شما را جذب خود می کنند و در نهایت شما موفق به آپلود کردن عکس و فیلم در اینستاگرام نخواهید شد. بنابراین دست خود را بر روی دکمه پاور نگه دارید و سپس گوشی را ریستارت کنید. بعد از روشن شدن گوشی، به هیچ وجه برنامه های جانبی را باز نکنید و فقط و فقط برنامه اینستاگرام را باز کرده و سپس اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام کنید.

3- پست گذاشتن با کامپیوتر

سایت اینستاگرام

سومین راه پیشنهادی ما به شما، پست گذاشت در اینستاگرام با استفاده از کامپیوتر می باشد که باید ابتدا وارد وب سایت اینستاگرام شوید و سپس اطلاعات خود را وارد کنید و از این روش اقدام به پست گذاشتن در اینستاگرام کنید که شاید دو تا 3 دقیقه فرایند پست گذاشتن شما نسبت به موبایل تفاوت داشته باشد!

4- حذف کش اینستاگرام

همان گونه که می دانید برنامه اینستاگرام یکی از برنامه هایی است که هر یک از ما در طول روز شاید ساعت ها در آن وقت بگذارنیم که نتیجه آن ایجاد حافظه کش می باشد که هم می تواند حافظه گوشی را اشغال کند و هم می تواند اختلالاتی را در حین اجرای برنامه اینستاگرام ایجاد کند که توصیه می شود هر چند مدت یکبار نسبت به میزان استفاده از اینستاگرام، اقدام به حذف کردن کش کنید.

اینستاگرام

برای این کار وارد تنظیمات گوشی شوید و سپس با کلیک بر روی Apps، برنامه اینستاگرام را در لیست برنامه های نصب شده در گوشی پیدا کنید و سپس اقدام به Clear caches یا حذف کردن کش کنید و سپس وارد اینستاگرام شوید. توجه داشته باشید که با این اقدام حساب کاربری شما از گوشی حذف نخواهد شد و مگر اینکه بجای Clear cache بر روی Clear data کلیک کنید!!

5- برنامه اینستاگرام را حذف نصب کنید!

 اینستاگرام

 اگر روش های بالا پاسخگوی نیازهای شما نیستند، اینک توصیه ای که برای شما داریم این است که برنامه اینستاگرام را موقتا حذف و مجددا نصب کنید که ابتدای فرایند باید از این موضوع مطلع باشید که حتما و حتما نام کاربری و پسورد حساب کاربری خود را ذخیره کنید و سپس اقدام کنید. برای حذف برنامه اینستاگرام وارد تنظیمات گوشی شوید و سپس از منو Apps برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و سپس اقدام به Unistall کنید و مجددا از طریق فروشگاه گوگل پلی اقدام به نصب این برنامه کاربردی کنید که لینک برنامه اینستاگرام را در لینک ذیل از فروشگاه گوگل پلی قرار داده ایم؛

6- تبدیل فرمت فیلم آپلودی

گاها شاید مشکل از برنامه نباشد! شاید مشکل از فیلم یا عکسی باشد که شما در حال آپلود کردن آن هستید و لازم به ذکر است که شما نمی توانید با هر فرمتی اقدام به آپلود عکس و فیلم در اینستاگرام کنید و براین امر یک سری محدودیت هایی از سوی اینستاگرام ایجاد شده است که باید از آنها مطلع باشید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد؛

  • فرمت : H.264 codec/ MP4
  • رزولوشن : maximum width 1080 pixels
  • فریم ریت : 29.96 فریم در هر ثانیه
  • مدت زمان : 3 تا 60 ثانیه
5/5 - (1 امتیاز)