چگونه استوری های اینستاگرام را ناشناس ببینیم؟

مدت زمان زیادی از اولین آپدیت اینستاگرام نمی گذرد که در آن شرکت بزرگ اینستاگرام از قابلیتی جدید به نام ” Story” یاد کرد که کاربران بتوانند به راحتی تصاویر و ویدیوهایی که در طول روز ثبت و ضبط می کنند را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

استوری های اینستاگرام

از این رو اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام هستید، قطعا می دانید زمانیکه شما استوری شخص یا اشخاصی را در این صفحه اجتماعی مشاهده می کنید، مالک استوری می تواند نام شما را به عنوان یوزری که استوری اش را مشاهده نموده است را متوجه شود. اما همیشه دوست نداریم تا نام کاربری ما به عنوان یوزری که استوری شخص مقابل را مشاهده نموده است، دیده شود.

بدین معنا می خواهیم استوری دوستانمان را به صورت ناشناس مشاهده کنیم و هیچ اثری از نام کاربری ما وجود نداشته باشد. ایا چنین ویژگی و قابلیتی ممکن است؟

در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی فالوورشه ما قصد داریم روشی ساده و کاربردی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن می توانید بصورت ناشناس استوری اشخاص دیگر را مشاهده نمایید. همراه ما باشید.


چگونه استوری دوستانمان را بصورت ناشناس مشاهده کنیم؟

برای مشاهده استوری دیگران بصورت ناشناس ما به شما ” Chrome IG Story ” را پیشنهاد می کنیم که ابتدا باید از این لینــــــک دانلود و نصب کنید. این افزونه متعلق به مرورگر کروم است که می توانید از داخل مرورگر خود از این افزونه بسیار کم حجم و ساده استفاده کنید.

مشاهده ناشناس استوری های اینستاگرام

اکستنشن ” Chrome IG Story ” برای مشاهده ناشناس استوری ها

توجه داشته باشید برای استفاده از این افزونه ابتدا باید از طریق این لینـــــــک وارد سایت اینستاگرام شوید و سپس حساب کاربری خود و پسورد حساب را وراد کنید تا Log in  شوید. اینک باید از منو تولبار مرورگر کروم خود وارد اکستنشن ” Chrome IG Story ” شوید.

سپس در این مرحله می توانید بر روی تمام استوری هایی که دوستان شما به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید و بر روی آن کلیک نمایید و بصورت ناشناس استوری های را مشاهده کنید.

استوری های اینستاگرام

چگونه می توان استوری های اینستاگرام را ناشناس دید؟

با این وجود در صورتی می توانید استوری را بصورت ناشناس مشاهده کنید که حساب کاربری شخص مورد نظر قفل نبوده و در حالت Public یا عمومی قرار داشته باشد.

5/5 - (2 امتیاز)