راهنمای بازیابی رمز اینستاگرام

شاید تاکنون برای شما پیش آمده است که بنابر هر دلیلی برنامه اینستاگرام را از گوشی خودتان حذف کنید و بعد از آنکه حذف کردید، متوجه این بشوید که رمز حساب کاربری خود را فراموش کرده اید و به هیچ نحو ممکن قادر به بخاطر آوردن آن نیستید و از طرفی دیگر نیاز به برنامه اینستاگرام و حساب کاربری خود دارید. اما در این وضعیت باید چه کاری را انجام بدهیم؟! آیا باید حساب کاربری جدیدی را در اینستاگرام فراهم سازیم؟! آیا دیگر نمی توانیم حساب کاربری ای که رمز آن را فراموش کرده ایم، استفاده کنیم؟!

بازیابی رمز اینستاگرام

لازم به ذکر است که شما خیلی ساده و آسان می توانید حساب کاربری خود را که رمز آنرا فراموش کرده اید را بازیابی کنید. اما فرآیند بازیابی رمز عبور اینستاگرام ساده تر از چیزهایی است که شما تصور آنرا می کنید و به همین دلیل هیچ نیازی به مهارت خاصی نیست. از این رو در ادامه این گزارش از بخش اموزش فالوورشه قصد داریم شما را با آموزش بازیابی رمز اینستاگرام بصورت قدم به قدم آشنا سازیم. همراه ما باشید.

در قدم اول وارد برنامه اینستاگرام شوید و در بخش اول از انتهای صفحه گزینه Log in را انتخاب کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام

قدم دوم؛ در این بخش باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و اما از آنجائیکه رمز عبور را فراموش کرده اید، باید گزینه Forgot password آبی رنگ را انتخاب کنید.

نحوه بازیابی رمز اینستاگرام

قدم سوم؛ در این بخش شما می توانید شماره تلفن، ایمیل و یا آدرس حساب کاربری خود در اینستاگرام را وارد کنید. از این رو ساده ترین روش بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام، وارد کردن آدرس حساب کاربری می باشد. از این رو ID اینستاگرام خود را در این بخش وارد کنید و گزینه Next را انتخاب کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام

قدم چهارم؛ اینک می توانید حساب کاربری خود را مشاهده کنید که در قسمت زیرین آن دو بخش قرار دارد و شما از این طریق می توانید رمز اینستاگرام خود را بازیابی کنید.به همین دلیل دو گزینه ای که در تصویر ذیل وجود دارند را در ادامه توضیح داده ایم؛

بازیابی رمز اینستاگرام

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

ترفند بازیابی رمز اینستاگرام

همان گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید، بازیابی رمز اینستاگرام به دو روش پیامکی و یا از طریق ایمیل امکان پذیر است که شما به دلخواه می توانید یکی را انتخاب کنید. اما اگر شما می خواهید از طریق پیامک بازیابی کنید، باید گزینه Send an sms را انتخاب کنید که در این مرحله کد تائیدیه از اینستاگرام برای شماره ای که از قبل در اینستاگرام ثبت کرده اید را دریافت خواهید کرد و باید در کادر خالی وارد کنید تا رمز شما بازیابی شود.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل

بازیابی رمز اینستاگرام

اما دومین روش برای بازیابی رمز اینستاگرام، استفاده از آدرس ایمیلی است که شما از قبل برای حساب اینستاگرام خود درج کرده اید. از این رو بر روی گزینه Send an email را انتخاب کنید. سپس ایمیلی فورا برای شما ارسال خواهد شد که باید در این مرحله وارد ایمیل دریافتی شوید و از طریق گزینه مشخص شده اقدام به بازیابی رمز اینستاگرام کنید. هم اکنون بازیابی رمز اینستاگرام شما با موفقیت به اتمام رسیده است و خیلی ساده می توانید وارد حساب کاربری خود در اینستاگرام شوید.

امتیازدهی {count}